Kids craft (met wat hulp)

DSC_1005

Raaf houdt ontzettend van schilderen, en ik vind het heerlijk dit samen met haar te doen. Dit keer besloot ik een grote wit lap katoen met haar te beschilderen, om er daarna een kussen van te maken.

DSC_0796.JPG

Ik koos voor gele, roze en blauwe textielverf, die ik verdunde met water. Op de grond legde ik heel veel vuilniszakken, en nam wat grote sponskwasten die Rava om en om in een nieuw kleurtje mocht dopen. Ze mocht de waterige verf met de kwast lekker op de stof spatten, wat voor een heel gaaf aquarel effect zorgt. Ik had een lap van tevoren al nat gemaakt, maar daar zag je de kleuren uiteindelijk veel minder goed op. De droge lap katoen pakte de verdunde verf veel beter. Ik naaide van de lap katoen een kussen van 40×40 cm, met een lichtblauw paspel en een roze achterkant. Perfect voor op het speelmatras op haar kamertje!

3 Reacties op “Kids craft (met wat hulp)

Geef een reactie

