DIY Haasjes

DSC_1089

Hallo, Hallo. Bent u daar nog? Het is inmiddels een paar maanden geleden dat ik hier op dit blog geweest ben. Maar toch, ik wil weer proberen het niet te laten verstoffen hier. De laatste tijd heb ik een aantal leuke creatieve projectjes met Rava gemaakt, die ik graag wil laten zien.

En sowieso, de zolderverbouwing is klaar. Daar moet het resultaat ook nog van geshowd gaan worden. Het is mooi geworden, behoorlijk wit, maar mijn hoofd heeft dat nodig op dit moment.

Ik had al een hele tijd geleden deze DIY gepind. Dit haasje leek me zo’n gezellig gezelschap tijdens het paasontbijt. Ik maakte ze zelf van stevig karton, plakte alles vast met schilderstape en liet Rava mee schilderen. Dat is nogal een gedoe, dus dat doen we hier het liefst met enkel een luier aan. En daarna schrobben we de vieze verfpeuter gewoon weer lekker schoon in bad. Hoppa.

DSC_1077.JPG

Raafje koos de roze haas, dus Lune moet het doen met het gele ietwat sip kijkende vriendje.

Fijne maandag!

 

 

 

 

2 Reacties op “DIY Haasjes

Geef een reactie

