Zomer – Analoog

F1000006

F1010011

F1010007

Drie maanden deed ik er over om mijn rolletje vol te schieten, zo zuinig ben ik geweest met het vastleggen van momenten met mijn analoge camera. Ik vond het dan ook werkelijk waar een feestje om mijn rolletje op te halen! Sommige foto’s was ik vergeten, en het terugzien voelde als een klein cadeautje. Ik verheug me nu alweer op mijn volgende rolletje.

5 Reacties op “Zomer – Analoog

  1. Wat een mooie foto’s, vooral die van je dochter!
    Ik ben ook net weer begonnen met analoog fotograferen, inderdaad een heerlijk moment om de foto’s op te halen (al was mijn eerste rolletje niet zo goed gelukt ;))

Geef een reactie

