Zusje

DSC_0468

DSC_0752

♥  Welkom lieve zus!

Lune Lova is geboren op 11062015. Ze is prachtig en ze maakt het goed.

Grote zus wordt wakker al roepend om ‘babies’, vertelt de caissières in de supermarkt dat we ‘babies’ hebben, en als ze gaat slapen krijgt enkel ‘babies’ een kusje. Duidelijk waar haar prioriteiten liggen op het moment.

Wij verkeren op een roze wolk, en zijn zó ontzettend dankbaar dat we ouders mogen zijn van onze twee kleine meisjes!

13 Reacties op “Zusje

  1. Wat leuk. Mijn middelste heet ook Lune. Ik hoor / zie de naam niet vaak. Ik kw via pinterest op je blog uit. Veel geluk met je meiden!

    • dank je voor je berichtje! wat leuk dat jouw dochter ook Lune heet, ben de naam ook nog niet eerder tegengekomen. Had alleen niet helemaal bedacht dat mensen moeite zouden kunnen hebben met de uitspraak. Ik word vaak gefeleciteerd met ‘Loene’ of ‘Loena’ Hoe heten jouw andere kinderen als ik vragen mag?

      • Gaat hier ook vaak mis helaas. Haar tweelingzuster heet Marin (met de klemtoon op rin). Grote broer heet Nathan.

Geef een reactie

