Fijnigheden

DSC_0209

DSC_0203

Wij zijn nog steeds met zijn drietjes. En hoewel ik nog heel bewust geniet van de momenten die Rava en ik samenzijn, ben ik ook ontzettend ongeduldig. Morgen ben ik uitgerekend, maar voor mijn gevoel was ik dat 2,5 week geleden al omdat Rava er met die termijn al was.

DSC_0258

DSC_0060

Daarom wat fijne en kleurrijke foto’s van de afgelopen week. We vierden Yus zijn verjaardag met een lekker ontbijtje, kochten mooie bloemen, en ik fotografeerde Rava -gierend van de pret- samen met mijn broer. Op het mooie handgemaakte popje was ik op slag verliefd. Voor de baby gekocht, maar stiekem natuurlijk ook voor mezelf.

4 Reacties op “Fijnigheden

    • Wow, jij bent ook gezellig vlug met reageren! Ga je een nieuw blog starten? Bij jullie gaat het ook zรณ vlug. Weten jullie eigenlijk of jullie baby een jongetje of een meisje is? Spannend allemaal! x

  1. Wat een fijne foto’s, zoals de titel al verraad ๐Ÿ™‚ En wat wordt het nu spannend, de baby kan gewoon elk moment komen! Ik ben bevallen op m’n uitgerekende datum bij W.. Succes Eefje!

  2. Oh man, als de uitgerekende datum in beeld komt, of: gepasseerd is, dan is het wachten gewoonweg NIET leuk meer. Ik hoop heel hard voor je dat ze nu rap komt genieten van alles wat er bij jullie aan fijns te genieten valt!

Geef een reactie

