Into the woods

F1000016

F1000018

F1000014

De oude Canon A35F van mijn ouders had ik al een hele tijd in de kast staan. Op de een of andere manier kwam het er niet van om er een rolletje in doen en er mee te gaan experimenteren, ondanks dat ik zoveel mooie analoge fotografie voorbij zag komen bij onder andere Marlous, Iris en Anki.

Een weekendje weg begin maart besloot me een rolletje te doen aanschaffen en de camera af te stoffen. Toen ik vandaag mijn foto’s kon ophalen vond ik het ontzettend spannend omdat ik niet precies meer wist wat ik nu ook al weer gefotografeerd had. Ondanks dat er ook een aantal foto’s behoorlijk mislukt zijn, ben ik ontzettend blij met het resultaat. De bovenste foto, van Rava Dette met haar oogjes dicht, het eerste lente zonlicht op haar gezichtje schijnend, vind ik zo ontzettend mooi. En mijn (toen nog) 28wekenzwanger-buik in het bos is me ook heel dierbaar.

Dit experiment smaakt zeker naar meer. Het lijkt me ook heel mooi om straks de eerste dagen met Rava en haar zusje te kunnen vastleggen, al denk ik dat beweging vastleggen met de canon nog best een opgave gaat zijn.

3 Reacties op “Into the woods

Geef een reactie

