Flower wall crown

foto (76)

Inmiddels had ik een aardige verzameling kunstbloemen in huis. Heel mooi, maar ik vond ze ook ietwat te kitsch voor zo in een vaas. Aangezien onze slaapkamer een fijne make-over heeft gekregen (die nog niet ten einde is), en de baby de eerste tijd bij ons op de kamer zal gaan slapen (de verbouwing op zolder moet nog…) Bedacht ik dat ik een bloemenkrans voor aan de muur wilde maken.

DSC_0092

foto (77)

Benodigdheden:

5 stuks kunstbloemen met fijne bloemetjes

verse klimop zonder blad om de basis mee te maken

dun groen ijzerdraad

schaar

Doen:

Ontdoe de klimop van zijn blad, zodat je enkel de buigzame tak overhoudt. Vorm van verschillende takken een krans, die je vastzet met wat ijzerdraad. Pluk je kunstbloemen en schik ze rondom de takken. Zet vast met het dunne ijzerdraad. Ik maakte nog wat pompommetjes voor extra zoetigheid. Dat mag dan best hé, zo zoet en schattig, met een klein babymeisje in de buik wat straks fijn zal wegdromen onder haar bloemenkrans.

3 Reacties op “Flower wall crown

Geef een reactie

