Monday & Ibis

DSC_0026

DSC_0010

lootje

Afgelopen week naaide ik weer wat kussentjes van mijn verzameling gekringloopte-stofjes, voor onder andere in Rava haar bedje. Het schattige berenkussentje kocht ik hier.

Omdat ik een ontzettende zin in frisse zoetigheid had (lees:zwangerschaps cravings), bakte ik een citroen cheesecake, die minder zoet uitpakte dan ik hoopte. Heb al regelmatig gebak met citroen geprobeerd te maken, maar tot nu toe zijn deze nooit mijn lievelings gebleken. Misschien moet ik het eens over een andere boeg gooien.

Bedankt voor de leuke reacties op de poster! Vanmorgen trok mijn lieftallige assistente een lootje, en voordat ze deze in haar mond kon stoppen maakte ik vlug een foto: Gefeliciteerd Kris10! De Ibis is voor jou.  Stuur je mij je adres via bettyslittlebag@live.nl ?

4 Reacties op “Monday & Ibis

  1. Ik vind de kussentjes heel erg mooi. Iedere keer als ik ergens een blogje lees van creatieve mensen krijg ik zin om de naaimachine van zolder te halen. Ik weet alleen niet goed waar ik moet beginnen of wat ik zal maken. Eerst maar eens een plan bedenken en in tussentijd genieten van andermans naaisels.

Geef een reactie

