Vilten groentjes

DSC_0776

Ken je dat? Dat je ontzettend de behoefte hebt iets te maken. Om gewoon even lekker met je handen bezig te zijn. En dat dit resulteert in (het liefst) iets moois, of gezelligs. Die behoefte heb ik heel erg, maar de tijd wat minder op het moment. Op pinterest had ik al wat vilten groente en fruit voorbij zien komen, perfect om zo tussen allerlei drukte door aan te werken. Ik gebruikte dit voorbeeld voor wat worteltjes en kiwi’s voor de groentekraam van dochter. Ongetwijfeld zal het assortiment de komende periode nog wat aangevuld gaan worden; aardbeien, bietjes en meloen staan op de lijst.

3 Reacties op “Vilten groentjes

  1. Oh wat onwijs leuk weer! Leuk om een hele verzameling van te maken. Ik moet ook weer nodig de naaimachine uit de kast gaan halen als ik dit zie!:)

Geef een reactie

