Fabric

watermelon Collage

rabbit-bird Collage

tipi-rabbitCollage

berenfabricCollage

 

Mogelijk heb ik een nieuwe verslaving ontwikkeld. De laatste tijd kan ik flink wat tijd doorbrengen met rondklikken bij Spoonflower. Het leuke van Spoonflower is de grote verscheidenheid aan ontwerpers; voor ieder wat wils. En je kunt natuurlijk ook je eigen ontwerp op stof laten drukken. Ik heb ontzettend veel zin om aan allerlei leuke projecten voor de baby te beginnen, maar doordat er zó veel keus is blijf ik twijfelen wat te zullen bestellen. Het resulteert vooralsnog enkel in een vol digitaal winkelmandje zoals wel vaker…

Tijdens mijn recente zoektocht naar stof die net even anders is dan de prints die je tegenwoordig veel ziet, kwam ik verschillende ontwerpers tegen waarvan het ontwerp origineel een aquarel is. Ik vind het effect van het kleurverloop van een aquarel heel mooi overkomen op stof, dat denk ik althans, heb immers nog geen keus kunnen maken.

1 en 2) Erinanne

3 en 8) C’est la viv

4) Tara Put

5) Elvelyckan Design

6) Patty Sloniger

7) Mint Peony Design

Heb jij al eens stof besteld bij Spoonflower, en heb je een favoriete ontwerper?

Een Reactie op “Fabric

  1. Ik kende het nog niet, maar ik zie inderdaad veel leuke prints. Degene die jij uit hebt gezocht vind ik stuk voor stuk heel erg tof.
    Bedankt voor de tip!

Geef een reactie

