A.B.C.

DSC_0814

DSC_0822

DSC_0826

Mijn hart maakte een sprongetje toen ik dit meer dan prachtige boek bij de kringloop vond. Helemaal leuk vond ik dat de letter R een Raaf als illustratie heeft, aangezien wij onze dochter vaak Raafje noemen. Voordat ik ontdekte dat dit boek al serieus meer dan 68 jaar oud is, was ik van plan een paar prenten uit te scheuren en in te lijsten. Dat durf ik nu dus niet meer. Het staat nu op de kast om naar te kijken. Mogelijk besluit ik een aantal prenten te kopiëren om ze dan in te lijsten. Het is immers ook zonde om zulke mooie prenten verstopt te laten.

7 Reacties op “A.B.C.

  1. Pingback: Pixum en de jaguar | hellobettyblogt·

Geef een reactie

