Birthday preparations

DSC_0672

Over twee weken (en een dag om precies te zijn) hebben we gewoon een éénjarig klein meisje in huis! Ik ben al weken met haar verjaardag bezig; maakte uitnodigingen (die helaas heel donker afgedrukt werden) met hetzelfde landschap wat ik voor haar geboortekaartje gebruikte. Verzamelde recepten voor suikervrije taartjes die tot op heden niet door Rava haar keuring zijn gekomen, het kind blieft liever een droge rijstwafel. Maakte een Hoera-slinger voor het raam en kocht doorzichtige ballonnen die straks gevuld worden met confetti. Verzamelde al wat leuke cadeautjes, kocht nog meer slingers en feestmutsjes, en begon eindelijk aan haar fotoboek wat ik graag af wil hebben voor we dit jaar uitknallen met vuurwerk.

En oh, het sentiment. Dadelijk hebben we geen klein baby’tje meer in huis. Ik geloof dat ik tegelijkertijd met de bevalling ook een transformatie naar weekdier heb ondergaan, want er worden hier wat tranen geplengd om al wat het meisje leert en zich eigen maakt. Ze onderneemt al serieuze loop-pogingen en eet als een bouwvakker. Ik denk regelmatig terug aan een jaar geleden, hoogzwanger en eindelijk vol verwachting! Ik kon me toen soms niet voorstellen dat wij een heuse echte baby zouden krijgen. En nu is deze heuse echte baby toch al bijna een heel jaar in ons leven!

2 Reacties op “Birthday preparations

Geef een reactie

