Doe de Donut

DSC_0493

DSC_0503

Plots zag ik ze overal opduiken: Donuts in allerlei kleurtjes. Veelal gehaakt of als opdruk op shirts. Ik vind ze eigenlijk helemaal niet zo speciaal qua smaak, maar ze zien er wel érg aantrekkelijk uit.

Daarom maakte ik een lekker groot donut-kussen voor op Rava haar kamer van restjes wit stof, roze fleece en allerlei kleurtjes vilt. Voor nu heb ik ‘m nog even ingepikt om ons op de bank gezelschap te houden. Net zoals de gave Monkey poster die ik van Geeske kreeg voor R. haar kamertje, en die ook nog zo prachtig beneden staat. Het maken kostte me even wat frustratie, daar ik dacht dit zoete exemplaar even vlug binnenstebuiten te kunnen stikken. Hee maar nee, dat gaat dus niet zeg! Ik verkeek me op het feit dat een donut rond is (écht waar?) en dat je ‘m niet zomaar door een keergat kan omdraaien. Project liep daardoor wat vertraging op, en ik had eigenlijk geen zin meer. Uiteindelijk kwam het goed door de onderkant van de opening in het midden met de hand dicht te maken. Zo moeilijk bleek het dus ook weer niet!

3 Reacties op “Doe de Donut

  1. Leuk idee! Die donut had een mooie surprise geweest voor mijn zoon die Simpsons-fan is en al eens eigen gemaakte ‘homer’-donuts trakteerde (donuts met roze glazuur en gekleurde sprinkles). Die waren trouwens verslavend lekker ; ). Het staat erg gezellig op je bank!

Geef een reactie

