Het kamertje van Raafje

DSC_0493

DSC_0167OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Het mooiste kamertje van het huis zo vinden wij. Ik geloof dat ik nooit meerdere foto’s van Rava haar kamertje heb laten zien, en zo wel dan heb je geluk, dan zie je gewoon nogmaals. Het is zo’n warm en fijn kamertje, met haar vintage ledikantje in het allerzachtste roze wat ik vinden kon. De kast komt uit de jaren ’50 en was een behoorlijk schilder-project. De man zucht er nog wat van.

Het rekje komt van de Hema, we verzaagden het omdat we het te groot vonden. Het merendeel van de spulletjes op Raaf haar kamer zijn tweedehands, gekregen of zelfgemaakt. Met het behang van Ferm Living zijn we ook nog steeds heel gelukkig, ondanks de drukke print. Het combineert prima met het wit en de overige pastelkleurtjes die we gebruikt hebben. Het maakt het kamertje net wat stoerder en oogt toch neutraal.

Yus heeft ook nog een mooi en zeer handig zelfmaak-meubel gemaakt, dat laat ik een andere keer zien.

6 Reacties op “Het kamertje van Raafje

  1. Ohhhh ZO mooi!!
    Ben helemaal jaloers op die sprei! Zelfgemaakt?
    En ‘dat rekje vd Hema’ bedoel je dan dat witte boekenrek? Wil ik ook!
    Echt fantastisch gedaan!

    • Dankjewel Ettepet šŸ˜‰
      De sprei is door mijn tante gemaakt, ik kan helaas toch echt niet zo kunstig haken. En inderdaad, dat rekje met de witte plankjes en de zwarte zijkant is van Hema. Was van oorsprong veel langer, maar omdat de planken ook vrij diep zijn vond ik dat niet zo mooi. Doorzagen en hoppakee!

Geef een reactie

