DIY babyspeelgoed

DSC_0264

DSC_0237

Rava Dette kruipt inmiddels fanatiek de huiskamer door, stofzuigen is niet meer nodig dankzij haar. Aan het eind van de dag is ze hariger dan ‘T Harige Dier zelf. Om dat kruipen wat gezelliger te maken, besloot ik stoffen ballen te maken op het naaimachine. Nu heeft ze een doel; ik rol de bal, zij haalt ‘m op. Ik gebruikte de tutorial die ik hier vond en maakte de kleinste en het middelste formaat. Super simpel, en je kunt er mooi die laatste restjes gave stof voor gebruiken waarvan je toch niet wist wat je er mee moest doen. Twee in een!

DSC_0229

Mijn ballen hebben een vilten rondje aan beide kanten. Dat scheelt in het afwerken en ziet er net zo vrolijk uit. De kruipende baby is in ieder geval erg content met haar nieuwe speelgoed!

 

2 Reacties op “DIY babyspeelgoed

  1. Wat een goed idee! Jij bent volgens mij ook zo handig met de naaimachine. Misschien dat ik binnenkort ook een poging doe tot het maken van deze leuke speelgoedballen (die er dan overigens niet zo prachtig en netjes uit zullen zien als die van jou haha!)

Geef een reactie

