Zeeuwse schatten

DSC_0015

Zeeland is altijd een goed idee, mede door de leuke rommelmarkten in de zomermaanden en de soms ietwat volgepropte kringloopwinkels. Ik vond er het geborduurde schilderijtje met fruit; zo prachtig mooi gemaakt. Wat een werk moet dat geweest zijn! Ik denk dat ik het in een andere lijst ga doen, maar vond het te mooi om te laten liggen. Ik vond ook een heleboel houten boompjes in verschillende vormen, daar wil ik binnenkort nog iets leuks mee doen. En het zachtgele citruspersje moest ook mee, aangezien vriend de vorige vakkundig gesloopt heeft. Fijn zo’n nieuw stilleven in een fris gewitte keuken!

4 Reacties op “Zeeuwse schatten

  1. Leuke spulletjes!!
    En waar in Zeeland vind je die volgepropte kringloopwinkels?? Ik kom nl uit Zeeland en ben er nog regelmatig, en volgepropte kringloopwinkels vind ik leuheuk!

    • Haha, anemoon kringloop in Goes bijvoorbeeld. Heeft twee enorme hallen, alles staat tot in het extreme opgestapeld. En om het helemaal plezant te maken word je ook nog eens een soort van achtervolgd door de kringloopmevrouw die bang is dat je iets omstoot/duwt/graait 😉
      En traas in middelburg vind ik ook altijd heerlijk volgestouwd. Ben je bij een van deze weleens geweest?
      Benieuwd waar je gewoond hebt in zeeland?!

      • Nou, over traag gesproken, ik zie nu dus pas dat je geantwoord had ;-)))
        Nee, ik ben bij beiden nog nooit geweest, maar kom ook niet zo vaak op Walcheren en Zuid Beveland. Ik kom uit Zeeuws Vlaanderen. Het Oostelijk deel. En daar kom ik eigenlijk alleen nog voor mijn familie. Kom jij ook uit Zeeland dan?

Geef een reactie

