Books

DSC_0145

En schreef ik pas geleden over het teveel aan spullen meenemen uit de kringloopwinkel; boeken tellen niet mee. Boeken kun je nooit genoeg hebben.

DSC_0149

DSC_0157

DSC_0159

Van de serie geschreven en getekend door Alain Grée werd ik heel blij. Prachtige tekeningen en ook ontzettend educatief. De boeken hebben waarschijnlijk heel lang verstopt gezeten, ze ruiken oud. Het boek met de oude rijmpjes is ook prachtig, ik ben erg benieuwd of Rava deze prenten en rijmpjes gaat waarderen als ze wat ouder is. Ik lees haar in ieder geval al vanaf dat ze net geboren was voor, en we draaien regelmatig platen met ouderwetse kinderliedjes. Kun je niet vroeg genoeg mee beginnen zo vinden wij!

2 Reacties op “Books

  1. Helemaal gelijk! Ben zelf ook een grote fan van (oa) Alain Gree. telkens als ik in Nederland op bezoek ben, duik ik even een kringloop in met de hoop meer van dit soort boeken te vinden…past ook gemakkelijk in de koffer ;0) Groetjes Johanna

Geef een reactie

