Thrifted Toys

DSC_0131 DSC_0137 DSC_0139

Dat ik al regelmatig bij de kringloopwinkel kwam is niets nieuws, maar sinds Raafje er is sleep ik nog veel meer mee naar huis. Ondanks mijn goede voornemen om het huis niet dicht te laten groeien, het less is more principe ten spijt. Het lukt me niet.

Zo vond ik recent het school-stoeltje. Het kleine meisje kan net wat kruipen, zitten op een stoel zal nog wel even duren, maar zo’n stoeltje kan ik toch niet laten staan? En ook vond ik een roedel vintage little people. Jeugdsentiment mensen, dat kan ik toch niet weerstaan?! Ook ging er nog een compleet ouderwets speel-servies mee en een playhouse van fisher price. De mevrouw bij de kassa schudde haar hoofd, en keek me wat weemoedig aan. “Wat ga je er toch allemaal mee doen? ” vroeg ze zich af. Tsja. Toen ik thuis kwam vroeg ik me dit ook af.

Misschien moet ik enkel nog spullen kopen waar ze direct mee kan spelen, of die ook mooi in onze kast staan. Dit zal geen gemakkelijke klus zijn, maar het lijkt me een goed voornemen 😉 Wordt vast vervolgd!

2 Reacties op “Thrifted Toys

  1. Ik kan het ook niet laten… Binnenkort heb ik al spullen voor de tiende verjaardag van mijn metekindje staan als ik niet oplet. En ze kan nog niet eens lopen…

Geef een reactie

