Letterkaart

DSC_0168 DSC_0145

 

De poster vond ik op een klein rommelmarktje in de stad. Erg gaaf zo’n ouderwetse letterkaart, maar jammer genoeg was dit exemplaar beschadigd. En daarom ook heel goedkoop. Ik besloot er een gedeelte van in te lijsten (na eerst dagen getwijfeld te hebben of het niet zonde zou zijn de kaart te verknippen, tot ik besloot dat ik niet om van die onzinnige dingen hoef te twijfelen, want hee, waar gaat het om tenslotte).

Uiteindelijk blij met het resultaat, de plaat past mooi bij de rest van de muur. De foto van Rava Dette die op de tafel staat laat me smelten, ze was daar twee dagen oud en zo klein en fragiel. En nu al bijna een half jaar bij ons, wat een liefde!

3 Reacties op “Letterkaart

Geef een reactie

