Blue

OLYMPUS DIGITAL CAMERA DSC_0069

Goh, wat zou ik toch moeten zonder man.

Recent vond ik deze gave vaas bij de kringloop, maar ik besloot dat blauw ‘m beter zou staan. Eigenlijk had ik een mintkleur in gedachten, maar helaas is er bij onze plaatselijke doe-het-zelver maar een beperk assortiment aan spuitverf te verkrijgen.

Man voorzag al eerder onze (toen nog) rode lamp van een nieuw kleurtje, en dat deed hij zo keurig dat ik hem lief aankeek voor een beetje hulp met de vaas. Ik kuchte dat ik toch echt niet met spuitverf aan de gang kon, borstvoeding enzo. Hij zou dit klusje veel beter kunnen klaren, heus waar!

Man sputterde, en keek wat moeilijk, maar verdween tenslotte toch naar de schuur met de spuitbus in de hand. En zie hier, zo’n mooie blauwe vaas. Prachtige bloemen van een goede bloemist maakte het plaatje compleet.

9 Reacties op “Blue

Geef een reactie

