Broekjesfabriek

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De broekjesfabriek draait weer op volle toeren. De kleine dame groeit en groeit, dus dat is toch een prima excuus voor zevenendertig nieuwe broekjes.Nu overdrijf ik enigszins een beetje, maar zoals ik hier al eerder schreef: Ik kan met dit soort dingen moeilijk maat houden.

Mijn lieve oma gaf me een lockmachine cadeau (nogmaals dankjewel lieve Oma!!) Hierdoor is het naaien van broekjes en leggings dus helemaal een makkie.

Bij de H&M kocht ik wat tops en hemden met toffe prints (in maatje XL voor extra stof). Hiermee maakte ik de palmbomen en ankertjes-legging. De strikjes-stof is van een shirt wat ik vond in de kringloop.

Eigenlijk ben ik nog op zoek naar een goed en simpel patroon voor overslagvestjes voor baby’s. Tips iemand? (Oma?)

6 Reacties op “Broekjesfabriek

  1. Superschattige leggings! Volgens mij had ik ooit eens leuke patronen voor overslagvestjes van Burda. Helaas ben ik bijna al mijn patronen kwijt door waterschade, anders had ik het even voor je opgezocht 😦

  2. Pingback: Grandma’s old dress | hellobettyblogt·

Geef een reactie

