Knitted stuff

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Met de komst van ons kindje, ging er een hele nieuwe wereld voor me open. Nu kon ik eindelijk ongegeneerd kinderspul shoppen, en zelf maken natuurlijk. Helaas ken ik enkel de beginselen van het breien en haken, en aan geduld om me hierin verder te verdiepen ontbreekt het me. Een tijdje geleden was ik dan ook vol vreugde, toen ik ontdekte dat Marktplaats vol zit met mensen die hun zelfgemaakte brei en haakwerk aanbieden.  En daar zit veel leuks tussen. Zo kocht ik er een roze nijntje en Rocky de rode raskat uit het breiboek van Donna Wilson.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ook voor allerlei fijne zelfgebreide slofjes, vestjes en mutsjes is Marktplaats een paradijs. Zoek op gebreide/gehaakte knuffels en speelgoed. Vaak zijn de makers vlugge brei-en haaksters, die hetgeen ze aanbieden ook in de door jouw gewenste kleuren kunnen maken.

En natuurlijk Dankjewel voor alle lieve felicitaties op het geboortebericht van Rava Dette. Ze is een heerlijke baby, en ondanks het gigantische slaapgebrek is de wolk waar wij op zitten hartstikke roze. Het is fantastisch om haar moeder te mogen zijn!

2 Reacties op “Knitted stuff

Geef een reactie

