’t Radijsje

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik kan wel stellen dat officieel met verlof gaan me een boost energie gegeven heeft. Of beter gezegd; tijd om hele dagen leuke dingen te maken.  Met de kans dat het kind later -net als ik op een bepaalde leeftijd dacht- denkt: ‘Mam, wat gaf je me toch aan?’ Stempelde ik me een slag in de rondte. De radijsjes zijn ook getekend door mijn lieve vriendin, zij is daar een kei in.

De radijsjes stempelde ik ook in het zwart, en kleurde ze nadien met de hand in. Nog een precies klusje, maar oh-zo leuk om te doen. De prachtige rammelaar rechtsonder, kreeg ik van IG-Daphne. Zo een lief cadeautje!

8 Reacties op “’t Radijsje

  1. ja, ik herinnerme ook dat ik de laatte weken van e zwangerschap zo knus en gezellig vond met alleen maar babydingetjes maken en kamertje inrichten. Echt lekker nestelen. Geniet er maar lekker van hoor en jouw babietje zal e zo stylish bij liggen! groetjes uit Ohio

  2. Pingback: Nog meer radijsjes | hellobettyblogt·

Geef een reactie

