Oh Marie!

Hello-Betty-Blogt-IV

Hello-Betty-Blogt-II

Ons huis staat in het nieuwe nummer Winter Harvest van het geweldige en inspirerende online magazine Oh Marie! Ik ben erg blij en verrast met hoe het er in zijn geheel uit is komen te zien, en met het artikel wat creatieve duizendpoot Marlous geschreven heeft. De prachtige foto’s zijn gemaakt door fotografe  Danique van Kesteren.

Hello-Betty-Blogt-I

foto (36)

foto (37)

Voor nog meer moois&leuks  klikkerdeklik dan vlug door naar Oh Marie!

11 Reacties op “Oh Marie!

  1. Oh en ik was heel blij met je hert! Ik heb namelijk deze zomer zo’n zelfde gescoord op een rommelmarkt in Frankrijk en mijn lief vindt hem really ugly… Het was een heel gevecht om hem in de woonkamer te krijgen maar nu kan ik hem geruststellen: officieel hip haha

    • Dank Flora! In de loop der jaren heb ik wel wat leuks verzameld. Recent weinig moois meer gevonden, afgezien van wat gave stofjes. En hoe zit dat met rommelmarkten/kringloopwinkels in Ohio?

Geef een reactie

