DIY Dekens

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De laatste weken ben ik weer wat meer achter het naaimachine te vinden. Ik maakte een hele serie babybroekjes van tricot, ongeveer voor elke dag een nieuwe outfit. Maar ook maakte ik recent een deken voor in het ledikant. Ik gebruikte zelfgemaakte ronde stempels, en bedrukte hier een katoenen laken mee. Daarna stikte ik er een paspelband aan en voor de onderkant gebruikte ik dikke witte badstof. Jammer dat de ik niet precies de juiste kleuren textielverf gemengd kreeg, ik had graag mint en zachtroze willen gebruiken. Maar desondanks is het een fijn en zacht dekentje geworden.

De tijgerdeken is een fleecedeken van H&M Home. Geïnspireerd door de prachtige dekens die Roxy Marj maakt besloot ik de tijger uit te knippen en stikte er eveneens een dikke badstof aan de achterzijde tegenaan. Kan niet wachten om ons baby’tje straks lekker in te stoppen onder al die zachte stofjes!

5 Reacties op “DIY Dekens

  1. wow wat leuk. die tijger dekentje vindt ik echt stoer. ga ik ook een keer proberen:) ooit dan want mijn lijst is erg lang. maar ik vindt het echt een super idee! succes met de laatste loodjes

Geef een reactie

