Animaux

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In Avignon ontdekten we zomaar per ongeluk de fantastische conceptstore CQFD. Ik kocht er de houten dierenset, vrij van chemische stoffen en van hout wat uit duurzaam beheerd bos komt. Extra fijn.

Het geweldige masker is een freebie en te downloaden via Papier Tigre als je je inschrijft voor de nieuwsbrief.

8 Reacties op “Animaux

  1. Oh wow, jij hebt dat mooie Ferm Living behangetje dat ook zo hoog op mijn verlanglijstje stond (maar helaas door de man des huizes afgeschoten werd, en bovendien waren de muren op! ;)). Ik blijf hem geweldig vinden, misschien toch nog maar eens op zoek naar een stukje muur… Wordt dit het kinderkamertje?

    • Ja van Ferm Living inderdaad, op het kamertje voor de baby. Ben er helemaal happy mee. Hier juist een man die direct ‘mooi’ zei toen ik dit liet zien. En dat is vaak echt een uitzondering šŸ™‚
      Waar had jij het behang willen hebben? Volgens mij kun jij altijd nog wel ergens een mooi plekje vinden voor een gaaf behangetje toch?!

  2. Ik heb ongetwijfeld nog wel ergens een muurtje over, we hebben erg veel muurtjes hier… Maar ook de afspraak dat dit huis iets minder druk en vol met printjes zou worden, dus de onderhandelruimte is beperkt… šŸ˜‰ Maar dit is wel een behang dat het volgens mij ook heel goed doet ergens op een smal stukje muur, gewoon Ć©Ć©n baan ofzo, dus wie weet komt het er nog wel ergens een keer van… Ben wel heel benieuwd naar je ‘totaal’ babykamertje, zijn jullie al ver? Zo bijzonder, zo’n eerste kamertje inrichten, dat weet ik nog zo goed…

Geef een reactie

