365 dagen zonder jou..

mamastrand

fotoEEfDet

…..Jij bent een jaar niet meer hier bij ons. Het is heel vreemd, want ondanks het onbeschrijfelijke immense gemis wat ik voel, ben je ook heel dichtbij. Omdat je in mijn hart woont. Omdat ik  voortkom uit jou. Omdat wij 32 jaren ontzettend close zijn geweest. Omdat je er ergens nu ook nog bij bent….

De bovenste foto’s zijn gemaakt op acht augustus tweeduizendtien. Een paar maanden voordat je je prachtige krullen verloor. Precies twee jaar voordat je de aarde verliet. Het was zo’n mooie dag, toen in tweeduizendtien. We aten verse broodjes op een strandje aan het Veerse Meer en genoten van de stilte en de rust die ochtend. We waren samen een paar dagen in Zeeland. Hadden lange fietstochten gemaakt, fijne gesprekken gevoerd en keihard gelachen.

Ik was er afgelopen week weer. Zat op hetzelfde strandje aan jou te denken…. Het gemis kwam zo hard binnen. Dit zijn hele mooie en fijne herinneringen aan een tijd die niet meer terugkomt. Het besef dat ik nooit meer nieuwe herinneringen zal kunnen maken samen met jou doet zo ontzettend veel pijn.

Jij bent de allerliefste voor altijd en meer dan altijd!

11 Reacties op “365 dagen zonder jou..

Geef een reactie

