Jij bent onze heuse wonderbaby

buik15w

Het is zo’n groot wonder dat mijn buik groeit, dat het kindje daarbinnen ronddobbert en koprollen maakt, dat het er naar zijn zin heeft.

Dit was zo een beetje onze ‘allesofniets’ poging voor een kindje. De medicatie die ik de vorige keer gebruikte en heb moeten stoppen na het eerste trimester, gebruik ik nu de volledige zwangerschap. Mijn lijf heeft het nodig, zo blijkt…..

 

16 Reacties op “Jij bent onze heuse wonderbaby

  1. Hey wat leuk! Gefeliciteerd zeg!
    Ik ben ook zwanger, alweer bijna 30 weken. Jij begint ook al een behoorlijke buik te krijgen, ben benieuwd hoe lang jij nog moet. 🙂 Ik hoop je voelt je goed!

  2. IS HET GELUKT?! (Ooo sorry, dit klinkt heel banaal….!) Maar oo wat fijn! Ik moest nog aan je denken vandaag, aan dat Grote Verdriet. Wat geweldig, geniet en heel erg gefeliciteerd!

    • Haha! Missie geslaagd. Alhoewel, die baby moet nog even… Maar vooralsnog doet hij/zij het prima. En zodanig moeten ‘puzzelen’ alvorens we zijn waar we nu zijn, dus je kunt inderdaad wel degelijk van ‘lukken’ spreken, niks banaals aan 😉

  3. Na de reactie die je achterliet op mijn blog, moest ik toch eve speuren op jouw blog. Wat heerlijk voor je! Ik ken je ‘tour de force’ en mijn twee zonen zijn inmiddels bijna volwassen: geloof me, t is t echt allemaal waard!!! gefeliciteerd. liefs, johanna

Geef een reactie

