De lotto-tekenles

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mijn vriendin kan erg goed tekenen. Ze maakte een geweldige serie verschillende groentes en zoetigheid, en tekende een patroon wortels en radijsjes voor op stof. Ik wilde ook! Het werd een na-tekenles met plaatjes van oude lotto. Ik begon met de tijger en kreeg de smaak te pakken. Ik weet, het is natekenen, en het blijft een beetje kneuterig. Maar toch, ik ben blij met mijn creaties. Ik merkte dat tekenen ook durven en loslaten is; kleuren mengen, schetsjes maken, lijnen zetten en opnieuw beginnen. Dit smaakt naar meer!

4 Reacties op “De lotto-tekenles

  1. Ooo wat leuk zeg, tekenen das ook lang geleden voor mij, gaaf als je t een beetje in de vingers krijgt (wat je zo te zien al hebt) kun je cadeautje leuk inpakken en een tekeningetje maken! Heerlijk hoor dat frobelen zo!

Geef een reactie

