En dan moet het weer roze

foto(39)

foto(43)

foto(40)

Soms heb je dat. Moet alles weer een ander kleurtje. Zo vond ik de linkervaas in de kringloop, maar saai wit stond hem niet zo. Daarom verfde ik ‘m poeder roze. Evenals de kandelaar, die ik beplakte met blauwe driehoekjes. Het meisjeshoofd-vaasje komt ook van de kringloop. Uit het niets zie ik ze overal voorbij komen; op blogs en instagram. Is er ergens een meisjeshoofdvaasjesfabriek failliet misschien?

De onderste foto’s bewerkte ik met de fantastische app van A Beautiful Mess, leuk speelgoed!

13 Reacties op “En dan moet het weer roze

  1. Oooooo wat mooooooooooooooi potjandikkie! Dat heb je strak gedaan ! Congrats! Ik ben dit weekend naar all the luck in the world geweest. Echt leuk om t winkeltje te zien! Ken je ut en ben je r wel ns geweest. Daar ook leuke ideetjes voor bv lampenkappen , kandelaars etc

    • Thanks, viel niet tegen met een spuitbus. Wat leuk dat je lekker dagje Amsterdam hebt gedaan. Ken de winkel (en blog) wel maar ben er nog nooit geweest. Het ziet er super uit, heb je wat gekocht ook?

      • Nee, nou alleen kaarten, de rest way too expensive , k denk dan dat scoor ik bij t kringloop voor een paar euries, k vind t leuker om in een kringloop iets bijzonders voor weinig te vinden. Maar de winkel was wel heel leuk. Veel spullen heb ik zelf ook :)! Serieus met de spuitbus gedaan! Knap zeg, bij mij gaat de verf altijd druipen ๐Ÿ˜ฆ ik zit altijd mis met de afstand!

Geef een reactie

