Flowerpower

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik hou ervan als je bij een bloemist losse bloemen kunt kopen, in alle kleuren die je je maar kunt wensen. Wij hebben ‘maar’ een stadstuintje, waar volop potten staan met ijsbloemen, hydrangeas, viooltjes en rozen op stok . Maar wat kan ik jaloers worden van mensen met een tuin vol bloemen. Soms heb ik de neiging om ’s avonds met het uitlaten van ’t Harige Dier de snoeischaar mee te nemen, en dan vlug en stiekem wat tuinen leeg te plukken.

Maar gelukkig is daar de tuin van mijn ouders; die over een aantal weken een waar plukfestijn gaat brengen. En tot die tijd koop ik mijn bloemen gewoon braaf bij de bloemist.

7 Reacties op “Flowerpower

  1. Ik verlang ook zo naar een tuintje, maar gelukkig vermaak ik me tot nu toe wel met onze balkonnetjes. Mijn schoonouders hebben een hele grote volkstuin waar van alles wordt verbouwd, daar kom ik ook zeer graag (en stiekem pluk ik dan wel eens wat ;)).

  2. Ik heb wel een tuin (en een grote ook nog) maar geen enkele bloem. Heb absoluut geen groene vingers (en de wederhelft ook niet) dus dat gaat ‘m niet worden met bloemen….jammer wel, want ik vind het wel mooi!

  3. Idd zo leuk om allemaal mooie losse bloemen te kopen, houd ik ook erg van. Wij hebben niet eens een balkon, maar wel grote vensterbanken, die nu overspoelen van bloemetjes planten, zo fijn! 🙂

  4. Het Harige Dier, hahaha! Zo noemen wij Molly ook! Fijn hè, losse bloemen. Veel leuker dan één bos van hetzelfde (niet dat ik die weiger als ik er een krijg natuurlijk ;-))

Geef een reactie

