Die klok liet ik helaas hangen…

foto(35)

..maar ik kocht wel deze prachtige schaal van Villeroy&Boch. En ook vond ik dit gave kapstokje. Het was heerlijk snuffelen op de verschillende brocante markten (die er wekelijks zijn in de Ardennen). Er ligt een hoop zooi, en sommige mensen vragen absurde prijzen, maar je vindt er wel altijd enkele schatten.

Een Reactie op “Die klok liet ik helaas hangen…

  1. Mooie vondsten! Erg leuk als je tussen al die spullen op een rommelmarkt zulke leuke spullen kunt vinden. Erg leuke blog trouwens. Ik ga je volgen?

Geef een reactie

