Ardennen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

We gingen wandelen, marktjes met brocante afstruinen (ik) en vonden winkeltjes met hele gave vintage spullen. Ik heb staan twijfelen of ik de klok (onderaan rechts) op foto 4 zou meenemen, niet gedaan en nu best een beetje spijt. We zagen herten en roofvogels in het wild en genoten van de zon.

Ik verjaarde en kreeg het allermooist denkbare.  Een kaart van mijn moeder, bewaard door vriend. Zo emotioneel maar zo ontzettend dierbaar… ♥

9 Reacties op “Ardennen

  1. Van harte, BettyEefje, met je verjaardag. Mooi cadeau! En mooi-leuke foto’s. De klok is geweldig en bij spijt moet je terug of het internet afstruinen 🙂

    • Dankjewel Soli! Ik ben al bezig met het afstruinen van internet. Of misschien toch nog op en neer rijden? Tsja, soms gebeurt het dat je achteraf spijt krijgt. Aan de andere kant bedenk ik me; het is maar gewoon een (hele mooie-dat wel) klok.

Geef een reactie

