Over een oranje draadmandje

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dit schattige draadmandje vond ik bij de kringloopwinkel, evenals de mini bloempotjes waar ik graag mini cactussen in had willen doen, ware het niet dat ik die op dit moment nergens kan vinden.

De kaart met de obesitas kat is van fotografe Linda Jansen. Zij is de zus van mijn lieve vriendin en maakte deze geweldige dikke-katten-serie (en nog veel meer moois!) voor magazine Linda.

7 Reacties op “Over een oranje draadmandje

  1. Reblogged this on Mooie zooitjes and commented:
    Hey super…toevallig ben ik ook op zoek naar draadmandjes voor mijn craft room…ahum….
    na ja dat moet het dus worden. Vet behangetje! Van swiet? Ennieweej dat heb je weer leuk gedaan zeg! I like very much!!! Mooie foto ook! Zo en nou zijn mijn complimenten weer op. Teer je er even op voort tot je volgende blogupdate? Thank you!

    • Haha, dank u voor de complimenten 😉
      Behangetje is van de gezusters priem in Gent, zo leuk om daar te gaan kijken! En oja, draadmandjes (tomado) zag ik laatst ook voorbijkomen op marktplaats.

Geef een reactie

