Softie

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Van een shirt van mijn moeder maakte ik deze knuffel. Ik heb meer dan ontzettend de behoefte om haar vast te houden, heel stevig te knuffelen en nooit meer los te laten. Soms knuffel ik deze knuffel in de hoop een soort fysiek contact te ervaren. Het gemis van haar is zo enorm. Iemand moeten missen waar je zo veel van houdt is bijna niet te doen…

Ik mis je
Voortdurend
Doorlopend
Of ik stil sta
Of doorga
Ik mis je

10 Reacties op “Softie

  1. Wat mooi om van iets van je moeder een beestje te maken om te knuffelen. Een mooie symbolische manier om nog een beetje bij haar te zijn, ookal is het misschien niet zo fijn als het echte… Van mij krijg je in ieder geval ook een dikke knuffel!

  2. Wat een super mooi idee! Ik ben mijn papa verloren aan kanker. Tijdens zijn laatste maand, leunde hij altijd met zijn ene arm op een knuffel van Bambi. Deze knuffel is mij nu heel dierbaar. Ik knuffel hem soms ook bijna helemaal plat, omdat ik dan ook het gevoel krijg dat ik hem knuffel. Maar het is eigenlijk totaal anders. En toch geeft het soms een kleine troost.
    Ik begrijp je dus helemaal!
    Nog veel sterkte gewenst.
    Lieve groetjes,
    Sarah

Geef een reactie

