Weet je wat ik heb gekregen, Rode laarsjes voor de regen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ze zijn alleen niet rood, maar roze. Verstopt achter twee kledingrekken in de kringloop, zomaar precies mijn maat en maar €2,-. Dan kan ik ze natuurlijk niet laten staan. Het is bijna jammer dat het niet regent.

13 Reacties op “Weet je wat ik heb gekregen, Rode laarsjes voor de regen

  1. Door de natte sneeuw stampen gaat ook best! Wat zijn ze gaaf. Zou iemand anders ze achter die rekken verstopt hebben om nog even bedenktijd te nemen, vraag ik me dan af.
    Pech dan: ze zijn nu voor jou. πŸ˜‰

  2. Oh, nu snap ik er niks meer van… had per ongeluk gereageerd onder de wordpress account van vriend maar blijkbaar heeft dat ook niet helemaal gewerkt… nou ja, ik vind ze mooi dus! πŸ˜‰

Geef een reactie

