Echte liefdespost

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik schreef echte ouderwetse liefdespost voor de lieve mensen om mij heen. Niet dat ik een valentijnsfan ben, ik denk dan toch nog steeds meteen aan forever friends beren met hartjes en enge konijnen met nog grotere harten van de expo, en dat was leuk toen we 16 waren. Nu vind ik dat niet meer zo mooi. Zeg maar.

Dus ik stempelde me een slag in de rondte, en schreef liefdesboodschappen totdat ik weer achtervolgd werd door koortsdromen.

Ik heb zelf een keer in mijn leven een anonieme liefdesboodschap gepost. Je raadt het al; een beermethartjeskaart van de expo. Ik denk dat ik er zelfs nog een lippenstiftkus in heb achtergelaten. Een romantische zestienjarige zoals u leest. De meneer in kwestie heb ik jaren later in de kroeg opgebiecht dat die kaart -hij wist het nog- van mij was. En jullie, hebben jullie ooit anonieme kaartjes verstuurd of ontvangen?

Happy Valentine gewenst!

4 Reacties op “Echte liefdespost

  1. Ik heb zo enorm veel kaartjes verstuurd, als puber was ik zo’n beetje op iedereen verliefd, en heftig ook! Maar zo snel als ik verliefd werd, zo snel was het ook weer over. Niet alleen op valentijnsdag dus, vlogen de gedichten uit mijn pen. Hihi ๐Ÿ™‚

  2. Jaaa, forever friends! Enorme kaarten gingen rond, inclusief heuse forever friends knuffels. Ik droom al jaren van ‘de’ anonieme kaart *zwijmel*. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen…

  3. Wat leuk, ja ik heb ooit een anoniem kaartje ontvangen, oh wat heb ik lang na gedacht van wie hij kon zijn. Helemaal geknipt en geplakt, veel werk dat was zeker.

    De schrijver is echter nog altijd onbekend ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

