Penny en de kringloop

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Voor het geval dit nog niet bekend was, ik ben nogal een pennymeisje. Ik kan geen wei voorbij zonder ‘aah even aaien’ en het gebeurt me regelmatig dat ik mezelf electrocuteer omdat ik onhandig onder stroomdraad doorkruip om dat ene leuke paard net iets beter op de foto te krijgen. Paarden dus.

Vanmorgen in de kringloop, had al een week met griep in bed gelegen (wie niet) en dan moet je dus vervolgens bij het eerste ikbenbetergevoel naar de kringloop, zag ik black beauty in stripvariant. Die moest mee naar huis. Het is nog helemaal in perfecte staat, en in de introductie staat geschreven dat de boeken door hun buitengewone en actuele presentatie een ereplaats op de boekenplank van ieder kind verdienen. Bij deze. De boekenplank van een penny.

En och, het vogeltje ging ook mee. En de onderzetters (?) kon ik ook niet laten liggen.

5 Reacties op “Penny en de kringloop

  1. Hey weer gevonden.
    Ik kom er net achter dat je een nieuw plekje hebt voor je blog
    net als ik net het ontzettend verdrietige bericht lees over het verlies van jullie kindje.
    Wat krijg je toch ontzettend veel voor je kiezen en hoe bijzonder vind ik de manier hoe je met al je verdriet om gaat.
    Ik hoop zo ontzettend dat het geluk jullie weer toe gaat lachen dit nieuwe jaar en dat je kunt genieten van alle mooie momenten die er echt weer komen gaan.
    Heel veel liefs!

  2. Ik sluit me aan bij Mireille. Na zelf een tijdje van de ‘blogradar’ verdwenen te zijn geweest zocht ik je blog weer eens op en vond deze nieuwe blog en de laatste berichten op je vorige. Ik weet niet goed wat te zeggen, wat heb jij afgelopen jaar een verdriet voor je kiezen gekregen, na eerst zoiets moois (eindelijk een vergevorderde zwangerschap). En wat ga je dapper weer voorwaarts! Ik vind het leven op dit gebied soms toch zo oneerlijk, en kan er dan even weinig anders in zien, maar tegelijkertijd weet je dat er ook altijd weer nieuwe dingen komen en ook weer veel mooie. En wat hoop ik voor jou dat die mooie dingen gewoon heel snel weer komen!

    • Lief je berichtje! Ik vind het soms ook enkel alleen maar oneerlijk, maar anderzijds heb ik er niks aan dat gevoel de overhand te laten nemen. Het zou goed zijn als er een verklaring gaat zijn voor het verliezen van ons gezonde kindje met bijna 15 weken, dan kan ik mogelijk ook de moed vinden om nogmaals te proberen. En het maakt ‘het accepteren’ ook makkelijker denk ik. xxx

  3. Bijna 15 weken… tjee, dat is al zo ver… Zijn ze nog bezig de oorzaak te onderzoeken?
    Ik hoop ook echt dat je het aan zal durven om een nieuwe poging te wagen, al kan ik dat als buitenstaander natuurlijk nooit voor je invullen. Want ik kan wel denken ‘jullie waren zo ver, misschien gaat het de volgende keer wel helemaal goed’, maar ik kan me voorstellen dat het doodeng is om het nog een keer te proberen, en dat je op een gegeven moment de teleurstelling en het verdriet niet meer wil aangaan.
    Je hebt helemaal gelijk dat het voor jezelf het beste is om door te gaan en het gevoel van oneerlijkheid niet te laten domineren, het is ontzettend knap als je dat kunt. Maar ook helemaal niet raar als je het soms even niet kunt… Ik vind je hoe dan ook heel dapper!

Geef een reactie

